Online és mobil játékokra sújtottak le a kiberbűnözők

A számítógépes és mobil játékok piaca folyamatosan növekszik, és egyre több felhasználót ér el. Erre pedig sajnos a kiberbűnözés is felfigyelt.
 

Manapság majdnem minden játékot úgy fejlesztenek, hogy azok online módon is használhatók legyenek. Ezt az is jól alátámasztja, hogy a bevételek majdnem felét mobil játékok adják, például olyan szoftverek, mint a Pokémon Go, a Clash Royale vagy a Super Mario Run. Az is megfigyelhető, hogy a játékkonzolok és a számítógépek esetében a felhasználók mind inkább a virtuális áruházakat választják a fizikai megfelelőikkel szemben. Természetesen a fejlesztőcégek ebből megpróbálnak minél többet profitálni. Előrejelzések szerint a játékipar forgalma 2017-ben eléri a 105 milliárd dollárt.
 
A Sophos szerint ennek a két tényezőnek a kombinációja miatt - azaz a játékipar gyors növekedésének és az online környezetek egyre népszerűbbé válásának következtében - a videojátékok mind gyakrabban válnak digitális bűnözők célpontjává, miközben a játékosok egyre több veszélynek vannak kitéve. Ez alatt pedig nemcsak a fanatikusabb rétegbe tartozó felhasználókat kell érteni, hanem mindenkit, aki például váróhelyiségekben vagy utazás közben mobilos játékokkal üti el az időt.
 
Lehetséges veszélyforrások
 

 
 
Olvassa tovább
Prémium előfizetéssel!
 
  1. 3

    A Java hat biztonsági hibajavítást kapott.

  2. 4

    Az Oracle 43 biztonsági rést foltozott be a MySQL Serveren.

  3. 4

    Az Oracle három olyan hibáról számolt be, amelyek a VirtualBoxot érintik.

  4. 3

    Az Apache Traffic Server több biztonsági hibát tartalmaz.

  5. 3

    A Juniper számos sérülékenységet szüntetett meg a Junos OS-ben.

  6. 4

    Az Oracle kiadta a Database Server legújabb biztonsági frissítését.

  7. 4

    A Microsoft az Edge webböngészőhöz egy fontos biztonsági frissítést adott ki.

  8. 3

    A Palo Alto több frissítést is kiadott a PAN-OS-hez.

  9. 3

    A GitLab fejlesztői öt biztonsági hibáról adtak ki tájékoztatást.

  10. 4

    Az Adobe öt hibajavítást készített a kereskedelmi platformjaihoz.

Partnerhírek
​Az ESET kutatói vizsgálták a RansomHub csoportot

Az ESET kutatói átfogó elemzést tettek közzé a zsarolóvírus ökoszisztémában bekövetkezett jelentős változásokról, különös figyelmet fordítva a domináns RansomHub csoportra.

Támadást hajtott végre a Kínához köthető FamousSparrow csoport

Az ESET kutatói felfedezték, hogy a FamousSparrow hackercsoport felelős egy pénzügyi szektorban működő amerikai kereskedelmi szervezet és egy mexikói kutatóintézet ellen elkövetett kibertámadásért.

hirdetés
Közösség