Trend Micro: lezárult a TippingPoint felvásárlása

A Trend Micro lezárta a TippingPoint akvizícióját. A felvásárlás első jelei már éreztetik hatásukat a cég védelmi szolgáltatásainak esetében.
 
A Trend Micro a TippingPointot a Hewlett Packard Enterprise (HPE) csoporttól vásárolta meg, azzal a nem titkolt céllal, hogy az eddigi fenyegetésfelderítési megoldásai kiterjeszthetővé váljanak, és ezáltal még átfogóbb védelem jöhessen létre. 

A Trend Micro TippingPoint magában foglalja a Digital Vaccine Labs (DVLabs) fenyegetésfelderítési információit, valamint az iparágvezető Zero Day Initiative (ZDI) programot, amely ösztönzi a független kutatókat a korábban ismeretlen biztonsági rések azonosítására. A saját Smart Protection Network adataival kiegészítve pedig mind ezek lehetővé teszik a Trend Micro számára, hogy védelmi technológiákat nyújtson a hálózatok, az adatközpontok, a felhő és a végpontok védelméhez.

"A modern vállalatok végpontok, hibrid felhő alapú infrastruktúrák és hálózatok labirintusából állnak. Ahhoz, hogy a szervezetek lépéselőnyben maradjanak a kifinomult támadókkal szemben, létfontosságú, hogy mindenre kiterjedő biztonsági stratégiával rendelkezzenek, amely magában foglalja a többszintű védelmet és a megbízható, valós idejű fenyegetésfelderítést" - nyilatkozta Rob Ayoub, az IDC kutatási igazgatója.

A TippingPoint felvásárlására vonatkozó, 300 millió dolláros megállapodás feltételeit 2015 októberében hozták nyilvánosságra. Az akvizícióval a Trend Micro iparági szakértelmet, biztonsági technológiákat és szellemi tulajdont is szerzett.
Vélemények
 
  1. 3

    A Linux Kernel legutóbb feltárt sebezhetősége jogosultsági szint emelést segíthet elő.

  2. 4

    A Microsoft Remote Desktop Client for Mac jogosulatlan távoli kódfuttatáshoz járulhat hozzá.

  3. 3

    A Cisco Email Security Appliance egy biztonsági hibajavítást kapott.

 
Partnerhírek
Hirdetési bannerek pixeleiben rejtőző kártevő

Az ESET kutatói fertőzött hirdetéseken keresztül terjedő új expolit kitet fedeztek fel. Az érintett oldalak között neves, több millió napi látogatóval bíró weboldalak is megtalálhatók.

Új vezetőkkel bővül a Balabit menedzsmentje

Peter O’Neill globális kereskedelmi, míg Matthew Ravden marketing igazgatóként csatlakozott a Balabit csapatához.

hirdetés
Közösség
1