Sokasodnak a panaszok a DDoS-támadások miatt

Egyre több vállalat panaszkodik elosztott szolgáltatásmegtagadási támadások miatt, amik a rendszereik megbénulását vagy lelassulását eredményezik.
 

A Kaspersky Lab és a B2B International közös kutatása feltárta, hogy a vállalkozások több mint egyötöde szenvedett már el olyan elosztott szolgáltatásmegtagadási (DDoS) támadást, amelynek következtében több napig vagy akár hetekig fennálló problémák jelentkeztek.
 
A DDoS támadások által érintett vállalatok képviselői úgy nyilatkoztak, hogy az alvilági akciók esetenként egészen komolyan rányomták a bélyegüket a rendszer rendelkezésre állására, illetve teljesítményére. A válaszokból kiderült, hogy a támadások 13 százaléka járult hozzá a szolgáltatások teljes leállásához. A megkérdezettek 52 százaléka felelt úgy, hogy a letöltéseknél súlyos késleltetések voltak tapasztalhatók. A lassulások mellett az esetek 29 százalékában az online tranzakciók feldolgozása is problémákba ütközött.


Forrás: Kaspersky Lab
 
A biztonsági cég egy - konkrétan meg nem nevezett - finn pénzügyi vállalatot sújtó támadást hozott fel példaként. Ennek az incidensnek a során a cég ügyfeleinek több mint hat napon keresztül okozott nehézséget elérni a pénzügyi szolgáltatásokat.


Forrás: Kaspersky Lab
 
"A vállalatok számára elveszíteni - akár rövid időre is - a szolgáltatásuk feletti kontrollt, vagy elszenvedni több napon át tartó lassulást, egyformán súlyos problémákat okozhat. Mindkét eset befolyásolhatja a cég ügyfeleinek elégedettségét, és megrendítheti a szolgáltatásba vetett bizalmat. A DDoS támadások elleni megbízható biztonsági megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára az ügyfeleik zavartalan kiszolgálását, és a szolgáltatásokhoz való hozzáférést, függetlenül attól, hogy egy rövidebb és erősebb, vagy egy gyengébb, de hosszabb ideig fennálló támadást kell átvészelniük" - vélekedett Evgeny Vigovsky, a Kaspersky Lab DDoS Protection szolgáltatásáért felelős vezetője. 
 
  1. 4

    Kritikus fontosságú hibajavítás vált elérhetővé a ChromeOS-hez.

  2. 3

    A ClamAV kapcsán egy közepes veszélyeségű sebezhetőségre derült fény.

  3. 3

    Az IBM két sebezhetőségről számolt be a WebSphere Application Server kapcsán.

  4. 3

    Az Oracle 71 hibajavítást adott ki az Oracle Linux operációs rendszerhez.

  5. 4

    Több mint egy tucat biztonsági javítással bővült a Google Chrome.

  6. 4

    Letölthető a VirtualBox legújabb kiadása benne 13 biztonsági javítással.

  7. 4

    Az Oracle nyolc olyan biztonsági résről számolt be, amelyeket a Database Server kapcsán kellett orvosolnia.

  8. 4

    A MySQL három tucat biztonsági frissítéssel gyarapodott.

  9. 4

    Az Java több mint egy tucat biztonsági frissítést kapott.

  10. 3

    A Microsoft három biztonsági rést foltozott be az Edge webböngészőn.

Partnerhírek
Amikor a gyerekünk hangján követelnek tőlünk pénzt

Minden szülő legrosszabb rémálma felvenni egy ismeretlen számról érkező hívást, és azt hallani, hogy a gyermeke segítségért kiált.

Romantika helyett átverés Valentin-napon?

Az online társkeresés elterjedésével alapjaiban változott meg az emberek közötti kapcsolatteremtés.

hirdetés
Közösség